2013. szeptember 18., szerda

HATALOM - SORS - FELELŐSSÉG

Önismereti pszichodráma csoportba 
várjuk azokat, akik kezükben akarják tartani sorsuk formálását

"Kezemben a hatalom, én írom a sorsomat."
Csoportvezetők:
Galambosné Varjú Blanka és Novák Magdolna
pszichodráma vezetők

Időtartam: 12 hónap, 140 óra. 2013. november 23-tól 2014. októberig, havi egy alkalommal, 
szombatonként, 8.00–18.00 óráig.
Helyszín: Békéscsaba, belváros
Óradíj: 1.100 Ft. melyet havi 13.000 Ft-os  részletekben lehet fizetni.
Sorsfonó Egyesületi tagoknak 20 %,  kedvezmény.
Jelentkezés:
G. Varjú Blanka: 30/2319-216; gvblanka@gmail.com
Novák Magdolna: 30/3700-881; magdolna.novak@gmail.com
A csoport indítását megelőzően mindenkivel személyes találkozást tervezünk. 

Az általunk vezetett csoportjainkba járók véleménye az egyéves pszichodráma módszerrel végzett önismereti munka eredményéről:
  •   Megélhetem, megérthetem ÉNEM legrejtettebb titkait, és a játék gyönyörű.
  •   Önmagam megismeréséhez lelkem legmélyére kell néznem.
  •   Mert a csoport segítségével kezdem összerakni a miérteket, mint egy több dimenziós képet. Amíg nem találtam az alapokat, hiába rakosgattam a részeket nem lett (lesz) belőle egész.Remélhetőleg már közel állok  a gyönyörködéshez.
  •   A láthatatlan probléma láthatóvá válik. Megfogható, és eldobható.
  •   Kapaszkodót kerestem a hétköznapokhoz, és belsőnyugalmat találtam.
  •   Szuper, hogy az eddig cipelt ősi csomagokat végre letehettem. Szabadon élhetek.


Bővebben: www.pszichodramak.blogspot.hu

Id

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése