2011. szeptember 27., kedd

Csoporttagjaink mondták

Novák Magdolnával pszichodráma módszerrel közösen vezetett egyéves önismereti munka eredményéről mondták csoporttagjaik:
  • Megélhetem, megérthetem ÉNEM legrejtettebb titkait és a játék gyönyörű.
  • Önmagam megismeréséhez lelkem legmélyére kell néznem.
  • Mert a csoport segítségével kezdem összerakni a miérteket, mint egy több D-s képet. Amíg nem találtam az alapokat, hiába rakosgattam a részeket nem lett (lesz) belőle egész., de remélhetőleg már közel állok a gyönyörködéshez.
  • Rádöbbenni a miértek miértjére egy csodálatos, felejthetetlen és tanulságos élmény
  • A láthatatlan probléma láthatóvá válik, megfogható, eldobható.
  • Kapaszkodót kerestem a hétköznapokhoz és belső nyugalmat találtam
  • Szuper, hogy az eddig cipelt ősi csomagokat végre letehetem. Szabadon élhetek.
  • Saját problémáim megoldására eddig nem volt rálátásom. Itt ezt is megtanultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése